littleunicorn

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Bad news!

Av Little Unicorn - 3 januari 2013 17:48


 

Jag kommer inte att ta emot fler beställningar under våren eftersom jag inte kommer att ha tid! Ni som redan står i kölistan kommer att få era headers men sen blir det paus! Tiden behöver gå till plugg eftersom jag står inför nationella prov och gymnasieval!

 
 
Maria

Maria

14 januari 2013 20:40

Då får man nöja sig med att kolla på allt annat som du har gjort i äldre inlägg. x)

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Little Unicorn - 3 januari 2013 00:06


Den här headern var väldigt kul att göra eftersom jag älskar PLL! Klicka på bilden för att komma till bloggen! ...

Av Little Unicorn - 2 januari 2013 23:08


Nu har jag gjort en julheader till mileyworld.bloggplatsen.se! Klicka på bilden för att komma till bloggen! ...

Av Little Unicorn - 20 december 2012 21:50


Selena Gomez City | Storlek: 950x560 | Bakgrund: cdcdcd | Pris: Gratis Vill du ha den här headern? Skriv en kommentar innehållande bloggadress och mejl eller skicka ett mejl tilljenny.wallas@hotmail.com! Skriv då "Utlottning 2" i ämnesraden och ...

Av Little Unicorn - 20 december 2012 20:54


Miley Cyrus Grå | Storlek: 950x560 | Bakgrund: dadada | Pris: Gratis Vill du ha den här headern? Skriv en kommentar innehållande bloggadress och mejl eller skicka ett mejl till jenny.wallas@hotmail.com! Skriv då "Utlottning 1" i ämnesraden och g...

Little Unicorn

Jenny • 15 • Stockholm

Välkommen till en blogg enbart tillägnad designer! Tillsammans med mitt älskade Photoshop Elements 10 skapar jag headers till bloggar helt gratis!

Om du är intresserad kan du läsa nedan hur du gör för att få en! Kram!

Beställa?

Om du vill beställa en header av mig ska du skicka ett mejl till jenny.wallas@hotmail.com med önskemål.

Mer info kan du hitta HÄR!

Min fansite

Har du en fråga?

2 besvarade frågor

Utlottningar

Utlottning 1

 

Utlottning 2

Kölista

1. Miley World

2. Pretty Little Liars

3. J Bieber Daily

4. We Love Gomez

5. Sweden Emblem3

6. Twilight Swe

7. Mileyy Forever

8. Sanden

Senaste

Kolla in andra headers jag har gjort i min portfolio här!


Skapa flashcards